返回列表 發帖

Have duck must have suck- Letter to Joyce (欣宜)

Copied from here

Dearest Joyce,
How are you I'm fine thank you.
當我last week睇住TV食dinner既時候,我suddenly notice到你好enjoy咁去拍你既latest MV。Wow!你跟住rhythm起勢twist your body個個樣真係好wild好charm,簡直將蔡依琳都比下去,你至係the genuine dancing queen囉。To be honest,我真係完全expect唔到你雖然只係in your teenage,但原來係好有heart去入娛樂圈囉。你last year從Canada返黎Hong Kong個陣,join左修身堂個減肥programme後成個人真係slim up左好多囉,出黎個effect好fresh丫,令到我好鬼impressed呢。
And then我又見你到響TV度扮Snow White喎,響Disney門口同七個小矮人dancing個part真係俾到我一種好princess既feeling囉,我仲有睇埋你專登飛去 Japan拍個個MV「想飛」架,你既voice好有自己既style,especially從你以前成日唱English songs當中,我真係feel到你既accent同pronunciation好western囉,I think你其實好有talent to be a superstar囉,which is「可愛教主」囉,楊丞琳?你叫佢save啦,點同你compare喎。
但係呢,I really don't understand why咁多人都咁hate you囉,又話你扮Snow White好disgusting同埋太過artificial影衰哂princess既image,又話你kiss「賣飛佛」搞到人地好 embarrassing,仲搞到廣管局接到破哂record既complaints話睇完你既performance之後feel not comfortable添。Oh! Jesus Christ! 佢地真係exaggerate too much囉,picky到死丫d人,我話丫,佢地jealous你有個咁好既mammy幫你fight到好多exposure就真。Real gold didn't afraid of fire,我一定會十卜你架,add oil丫!
Joyce,I know you're a good girl。我appreciate你有著一份好strong既determination同confidence去殺入娛樂圈,唔係咩?你give up響Canada既study,連university都唔讀就一個人came back to Hong Kong喎。但係你at the same time都要understand而家你mammy既病其實都幾serious架,所以in the future你好可能要spend好多time去look after佢囉。I mean就算你幾tough都好,你要孝順mammy就總要give up一d野架啦,係咪?俗語都有話啦,"Have duck must have suck"嘛。所以你都係暫時stop左你既jobs先,好好地look after你mammy until佢recover哂先再handle入行既事啦,ok?Trust me no die的。
Regards,
John

Oh.... love that HK Wikia....

OMG!  Tell that John to got to bed with 欣宜 laa, I have no eye see!

返回列表